Mamy już 14692 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Honda CA 125 Rebel (1995-2001)



Ilustracja przedmiotu

1  

Honda CA 125 Rebel (1995-2001)

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
8.00 / 10

(Na podstawie 4 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE

Wasze zdjęcia


Dodaj zdjęcie

Opinie motocyklistów


Pozytywne: 75%
Neutralne: 0%
Negatywne: 25%


Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
5
Gość
04.21.2014 23:59:11

Trochę słaba ale ładna.

Głosy: 6   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
9
Gość
09.19.2014 15:34:58

Motocykl świetnie się prowadzi jest wyczuwalny i przewidywalny, jak na masę ok 140 kg plus pasażer hamulce są dobre, wygodna pozycja do jazdy, mechanicznie jestem zadowolony nie miałem z nim żadnych problemów, jedyny minus brak filtra oleju i trzeba go zmieniać co 4000 km, ale to nie problem, małe spalanie ok 3 l/100km, przyzwoite choć nie oszałamiające osiągi, ale to tylko 125cm wiec 100 km/h w mieście jest wystarczające. Moim zdaniem bardzo dobry motorek do miasta, wygodny, bezawaryjny i tani w eksploatacji.

Głosy: 52   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
10
Super 125
06.10.2015 0:03:14

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem rebelki .Rocznik 1997
przebieg"niby udokumentowany" 20 tys.-Wygląda jak nowa,więc jest to możliwe.Motorek łatwy w prowadzeniu,oszczędny i bezawaryjny.Polecam wszystkim początkującym.

Gość
To już moja druga Rebelka. Przy mojej masie ok 90 kg osiągi nie powalają ale faktycznie motocykl jest fajny. Jak już będą lejce to pewnie będzie duża Shadow ale Rebelka zostanie.

Głosy: 10   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
8
Gość
06.17.2017 11:25:34

nie mam zastrzezen do Rebelki jako tako. Brakuje silnika V i jest trochę mała. Ale ogolnie jazda i reszta jest ok

Głosy: 1   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Icon Airflite

Dodam że wykonanie kasku stoi na bardzo dobrym poziomie. Po osobistym teście tego kasku na sportowym, zaznaczam sportowym litrowym motocyklu, nie ma...

Icon Airflite

Testowałem wiele kasków, od LS 2 po AGV. Kupiłem ten kask bo wzbudził moje zainteresowanie. Wygląd, tj. kształt i kolorystyka inna. I rzeczywiś...

Suzuki SFV650 Gladius

Jakoś tak nic w necie o SVF650... Czyżby wszyscy zdający prawko na Gladku już zapomnieli? A to jest właśnie najtańszy obecnie na rynku suzuki b...

Nolan N43 Air

Mój pierwszy zakup. Użytkuję kilka lat. Moto - Kawasaki VN900, jazda spokojna raczej. Kupiłem to jeździłem, nie mając porównania do innych kas...

Michelin Pilot Road 4

Ciężko powiedzieć, jak je ocenic. Kupilem moto z750 z zalozonymi nowymi oponami PR4 - wiem, ze sam nigdy tych opon nie kupie. Jezdze moze na nich t...

Freestar Road Vintage

Jak dla mnie spodnie są na prawdę wygodne, dobrze leżą, mają możliwość regulacji ochraniaczy na kolanach, do tego są ochraniacze na biodrach ...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU


Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Prowadzenie

Osiągi

Wygoda

Zawieszenie

Hamulce