Mamy już 11727 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Dunlop K555



Ilustracja przedmiotu

1  

Dunlop K555

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
7.50 / 10

(Na podstawie 2 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE


Opinie motocyklistów


Pozytywne: 50%
Neutralne: 50%
Negatywne: 0%


Gość


6
Gość
02.04.2013 12:52:43

Oponki oceniam na 6. Zaleta to trwałość - wymieniłem je przy ok. 20 tys, ale w porównaniu do obecnego metzelera maraton nie były za dobre - na mokrym boksują, na suchym tylne koło też uciekało, a do tego nie rozgrzewają się za szybko - trzeba pojechać conajmniej kilka km zanim będzie można poczuć przyczepność.

Głosy: 0   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Przyczepność na suchym
Przyczepność na mokrym
Trwałość
Poręczność
9
polecam k555
02.09.2013 13:38:55

Miałem je w drag starze 650 i jeździło się na nich bardzo fajnie. Na deszczu ślizgały się dość rzadko i to tylko na szklącym się asfalcie, bo na tym chropowatym to super przyczepność. Na suchym też bardzo fajnie i praktycznie zero uślizgów - jedynie na białych pasach przy hamowaniu czasem tył uciekał, ale to raczej normalne i na białym trzeba uważać. K55 są też bardzo trwałe - po kupnie draga założyłem komplet nówki i zrobiłem na nich 9 tys. Jak sprzedawałem draga to były w super stanie i kupiec stwierdził że prawie nowe :)

Głosy: 0   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Kawasaki ER-5

Jest to mój pierwszy motocykl, kupiłem w połowie sezonu i przejechałem 2tys km. Motocykl bardzo łatwy w prowadzeniu, lekki. Dużym plusem jest ni...

Harley-Davidson Dyna Fat Bob

Kolejny z rodziny Dyna piekny na grubych kolach byku.
Lampy nie kazdemu leza to na pewno.
Sprawia wrazenie ciezkiego ale po chwili milo ...

Harley-Davidson VRSCF V-Rod Muscle (2009-2011)

Piekny Vrod ...Wygladem tylko Diavel mu podskakuje.
Zalozyc V&H dwa w jeden i powyzej 5tys obrotow wyrwie ci rece przy starcie ze swiatel.

Harley Davidson FXDX Dyna Super Glide Sport

Cudo na gazniku.
Klasyk klasyk klasyk.
Juz takich nie robia.
Fajny egzemplaz ciezko znalezc.
Bez zbednych canbus etc.

Harley-Davidson Sportster XL883N Iron

Ten to jest debesciak.
Przedewszystkim mlodsza klientela cisnie po niego bo tanszy to juz tylko street..ale to indie jest wiec placisz za jakos...

Harley Davidson Ultra Classic Electra Glide

Na trase niewiele jest do wyboru na rynku tego typu ciezarowek.
beemki moze i inne szpeje..
Do przepychania nie polecam bo to ciezki sku...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU

Wysyłasz jako

Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Przyczepność na suchym

Przyczepność na mokrym

Trwałość

Poręczność w zakrętach