Mamy już 15170 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


DID 525 VX



Ilustracja przedmiotu

1  

DID 525 VX

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
9.40 / 10

(Na podstawie 5 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE


Opinie motocyklistów


Pozytywne: 100%
Neutralne: 0%
Negatywne: 0%


Gość


10
did 525 vx
02.13.2013 17:16:57

Dobry wzmocniony łańcuszek. Założyłem na początku tamtego sezonu do hornetki i zrobiłem jakieś 10 tys - praktycznie nadal jak nówka, naciągany w tym czasie tylko jeden raz. Oczywiście regularnie smarowany co 250-300km smarem s100. Polecam.

Głosy: 1   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
polecam
10.04.2013 10:08:36

Mam ten łańcuch w CB 500 - łańcuch kupiony w marcu, potem zrobione 2000km i pierwszy naciąg(ponoć w tym czasie łańcuch się układa). Od naciągnięcia nakręciłem 4000 i nadal nie wisi. Według mnie ok :)

Głosy: 3   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
do słabszych maszyn ok
12.27.2013 14:34:16

Dobry do nieco słabszych sprzętów, po założeniu do 929 nie pocignął nawet jednego sezonu - kupiony w maju, a we Wrześniu wyciągnięty maksymalnie i nadający się do kosza.

Głosy: 4   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


10
Gość
11.12.2014 22:26:26

Dobry łańcuch mam go cbr 600 tylko smarować go ze by nie chodził na sucho i dwa razy do roku myc to zalezy od trwałości łańcucha myc w nafcie

Gość
do cbr 600 to chyba did 525 zvmx.. vx się nie nadaje

Gość
Ile na nim już przejechałeś? Kumplowi w gsxr 1000 k3 wyciągnął się po 4,5 tys! Ja bym go do żadnego sporta nie montował, może do turystycznych moto o mocy mocno poniżej 100 KM.

Głosy: 17   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
ok
08.04.2018 12:33:12

wymieniłem taki naped w Hondzie f4i - 2 lata temu - jest spoko
Warunek to dobre smarowanie - jak ma olejarkę PUSH to BUTTON Oiler - zrobioną samemu - koszt 30zł a robi robotę - przez przejechane 14tys km może 3 razy musiałem naciągać naped. Praktycznie się nie wyciąga , a zdarza się czasami postawić na koło albo pozapierdalać ostrzej na trasie.
jak za 450zł do 600cm3 daje rade , choć do tysiąca kupiłbym ten mocniejszy.
Did jest spoko - kiedys w innym moto miałem RK i ten wyciagał sie jak szmata - nie szło tego unormować...

Głosy: 1   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Givi Tridion 50.5

Kask kupilem za 350zl nowy wiec cena zenujaco niska, to byl przypadek na probe. Przed zakupem ogladalem kaski hjc is-17 i inne w kategorii do 799zl. S...

Vemar Hurricane

Kask bardzo fajny. Klasa podobna do HJC RPHA 11 Scorpion EXO2000. Wyrwałem go w przecenie za 500 zł bo normalnie wart jest ponad 1000zł Kask niezwy...

Ispido Pulse

Kask kosztował 105 zł. Wyściółka jest ok, ale widać, że nie są to materiały wysokiej jakości. Zaskoczyła mnie obecność uszczelki wizjera,...

Suzuki VZ800 Marauder

Motor piękny. Taki sportowy Cruiser. Ale po przesiadce z XJ6 i CB600 na 1 zakręcie to prawie wywinąłem orła. Marauder bardzo leci w zakrętach, j...

Honda CBR 954RR Fireblede SC50 2002-2003

Mieszkam w de takie cbr trzeba dziś zapłacić 3,5 tys-4 tys euro I nikt w de nie słyszał o jakiś pekajacych blokach posiadam cbr igła kupujecie ...

Rebelhorn Cliff

Buty wygodne, bezpieczne i dobrze się sprawdzają jako buty turystyczne. Jeździłem w nich jeden sezon i byłem zadowolony do pierwszej przejażdżk...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU


Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA