Mamy już 9654 opinii o produktach motocyklowych!
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusje
Filmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Yamaha MT-09 Tracer



Ilustracja przedmiotu

1  

Yamaha MT-09 Tracer

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
9.40 / 10

(Na podstawie 5 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film

Wasze zdjęcia


Dodaj zdjęcie

Opinie motocyklistów


Pozytywne: 100%
Neutralne: 0%
Negatywne: 0%


Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
10
Śwetne moto
08.19.2015 22:45:56

Motocykl jest świetny, bardzo poręczny, super się prowadzi i ma mnóstwo mocy. Polecam!

Głosy: 21   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
10
Mt 09 tracer
08.20.2015 9:12:30

Swietny motocykl.Barrrrdzo mocny.Po przesiadce z NC700x inny świat.powyżej 6tyś obrotów szalony ciąg,aż się biję odwinąć ostro.Bardzo małe spalanie.Srednio u mnie 4.7.Siedzienie troszkę za twarde.Po 3 godzinach w siodle boli tyłek,za to pozycja fajna.Do wymiany szyba,powoduje turbulencje wieje mocno w ramiona.Zawieszenie sprężyste raczej twarde.Ogólnie polecam

Głosy: 29   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
9
NAJLEPSZY
09.04.2015 14:13:33

Witam wszystkich serdecznie.
Przed zakupem Tracera objeździłem wszystkie dostępne na rynku turystyczne (i nie tylko) motocykle w każdej pojemności. Tracer jest najlepszy.
Wady:
1- słabo w terenie tzn twardy, ręczną regulacją zawieszenia można dostroić motocykl do własnych preferencji ale w r1200gs robi się to w dwie sekundy a w aprili samo się reguluje,
2- twarde siedzenie, słaba owiewka (wystarcza do wzrostu 175) mam 182 cm.
Zalety:
Zwinność tu tracer po prostu zabił konkurencję. Motocykl jest przyklejony do asfaltu śmiało można podróżować z motocyklami sportowymi
Silnik skrzynia hamulce mistrzostwo świata.
Najraźniejszą zaletą jest przyjemność z jazdy. Motocykl wciąga i uzależnia nie można przestać, oddasz ostatnią koszulę aby mieć na paliwo. TO JEST JEGO CIEMNA STRONA MOCY. Niech Tracer będzie z wami

Głosy: 22   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
10
10 na 10
09.17.2015 9:26:16

Turystyczny przecinak, nie odpuszcza żadnym sprzętom. Świetnie się zbiera doskonale składa w zakrętach. Jedyny minus szyba, jak do turystyki bezwzględnie za mała. Cała reszta palce lizać jeśli się moto podoba brać bez namysłu, sam przymierzałem się 3 miechy i uważam je za czas stracony.

Głosy: 12   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


8
Niezly, ale
10.17.2016 15:55:52

Mam Tacera od roku. Zrobione ok.11 tys. Kupilem jako dwa w jednym. Jezdze po miescie I okolicznych trasach. Raz dwa razy w roku dluzsza wyprawa. W tym roku padlo na Alpy. Szwajcaria, Wlochy ,Austria. Szybkie przeloty autostradami. I tak. Mocy pod dostatkiem, elastycznosc silnika swietna, przelozenia skrzyni idealnie dobrane zarowno na miasto jak I w trase. Pozycja za sterami wygodna (186 wzrrostu)Hamulce sa ok. Jak dla mnie dwu-palcowe.Spalanie ok.6-7 do 140-150 powyzej drastycznie rosnie. Handlebars bezsensownie duze nie dzialaja za fobrze natomiast mocno poszerzaja motocykl w miescie, zawieszenie nie nadaza za mozliwosciami silnika. Orginalna kanapa kierowcy zdecydowanie nie jest wygodna. Najwiekszym minusem jest jednak dla mnie niedopracowanie areodynamniczne tj. niestabilnosc powyzej 150-160. Wezykuje, trzepie kierownica I jest bardzo wrazliwy na powiew powietrza (gdy na autostradzie jedziemy za kims, o co przeciez nie trudno)Drugi raz bym go nie kupil. Testowalem tez z1000sx.ale w Tracerze skusila mie cena I pozytywne opinie, wiec pisze swoje wrazenia moze komus sie przydadza. Pozdrawiam
,


Irek
Dzieki za odpowiedź. Ja mam obecnie FZ6 S2 ale mysle o przsesiadce na Z1000SX. Tracer też poniekąd mi się podoba ale oczekiwałbym czegoś mocniejszego z lepszym zawieszeniem. Nie bardzo wiedziałem właśnie jak różne są te motocykle w porównaniu. Twoja opinia jest dla mnie pomocna, jeszcze raz dzieki :)

Gość
Starszy brat z nieprawego łoża :P LOL. Sorry, nie mogłem się powstrzymać :D

Tomek
Z1000sx to taki starszy brat Tracera. Troszke ciezszy,szybszy drozszy. Tracer ogolnie petarda na kolo idzie chetnie do miasta po sciagniecu handlebars ok. Z1000SX nie jest tak poreczny I lekki w prowadzeniu jak Tracer. Kawa bardziej stabilna, pewniejsza w prowadzeniu.Teraz wybral bym Z1000sx. Dla mnie osobiscie lepsza opcja

Głosy: 8   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


KTM 950 SM Supermoto (2004-2008)

Witam wszystkich chcących poznać opinie na temat tego motocykla, kiedy sam zastanawiałem się nad jego zakupem tych bowiem nie było w internecie w...

Shoei XR-1100

nie polecam. mega głośny. szyba przecieka w deszczu. ponadto nie wiem w jakim tunelu był testowany. chyba w studni. porażka...

Shoei XR-1100

Nie polecam. Mega głośny. Szyba przecieka w deszczu. Ponadto nie wiem w jakim tunelu był testowany. Chyba w studni. ...

Scorpion EXO-500 Air

Witam,posiadam ten garnek od stycznia 2016 i powiem że przejechałem w nim cały sezon i nie widac na nim oznak zmęczenia.
Wybrałem dla odmi...

Shoei Hornet ADV

Witam,
Zaczne od tego ze jezdze w tym kasku juz rok i to prawie codziennie (mieszkam w cieplym kraju wiec nie ma problemu zimy).
Kask na...

Honda CB500X

Witam,

Dolacze sie do tematu.
Jezdze w Singapurze takim motorkiem tylko z 400cc.
Wszystko jak w 500 oprocz pojemnosci sil...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU

Wysyłasz jako

Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Prowadzenie

Osiągi

Wygoda

Zawieszenie

Hamulce