Mamy już 10351 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Seca Ronin



Ilustracja przedmiotu

1  

Seca Ronin

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
8.25 / 10

(Na podstawie 4 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE


Opinie motocyklistów


Pozytywne: 75%
Neutralne: 25%
Negatywne: 0%


Gość


7
Seca Ronin
11.12.2012 12:56:27

W tej cenie polecam. Przelatałem cały sezon i wszystko się trzyma. Dobrze zasłania plecy, to duży plus. Oryginalne ochraniacze niby mają certyfikat CE, ale nie wyglądają solidne - lepiej dokupić lepsze. Wentylacja raczej przeciętna - w gorące dni lepiej nie latać po mieście, bo się ugotujemy.

Głosy: 2   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Komfort jazdy
Wentylacja
Jakość wykonania
9
wazka
03.09.2013 12:12:12

Ja polecam - świetny stosunek cena/jakość. Membrana dość odporna na deszcz, ale wiadomo że po dłuższej jeździe każda przemoknie. Wentylacja latem bardzo ok - nie mam żadnych zastrzeżeń. W tej cenie można brać w ciemno!

Głosy: 2   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
seca ronin
04.27.2013 16:25:00

Jeśli ktoś, tak jak ja, nie robi po 15000km w sezonie, a raczej lata po mieście, do pracy itp. To tak kurtka jest dla niego. Jakoś/cena moim zdaniem dobre. Kilka małych niedociągnięć:
- po pierwszym zdjęciu kurtki zerwałem gumki trzymające podpinke w rękawach. Przeszyłem po swojemu i jest git.
- plastikowe protektory na ramionach troche utrudniają machanie głową na boki, zawsze w nie uderzam.
Plusy
- cena
- dobrze kryje plecy
- sporo różnych rzepów pozwalających dopasować kurtkę
- o dziwo całkiem dobra wentylacja
- dobre zamki - mimo katowania ani jeden nie puścił, pękł itp.
Wymieniłem protektor pleców i więcej mi nie potrzeba :) jeśli dla kogoś wyznacznikiem nie jest marka tylko w miarę przyzwoita kurtała w dobrej cenie to polecam, po dwakroć!

Głosy: 3   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Komfort jazdy
Wentylacja
Jakość wykonania
8
Fajna kurteczka na początek
07.29.2014 13:23:18

Kurtka bardzo fajna, dobrze wykonana o niezłych wlaściwosciach, nie zdarzyło mi sie ani bardzo zagrzać w niej ani przeraźliwie zmarznąc, naprawde uniwersalna kurtka za fajne pieniądze na początek w sam raz, odpinana podpinka swietnie sie sprawuje, wentylacja nawet jakoś działa, duzo kieszeni, ściągacze na biodrach i rekawach, na prawde jak na budżetówke bardzo fajna kurtałka. Na pewno lepsze to niż kurtka z kapturem albo koszulka z którkim rękawkiem. Za niewielkie pięniadze komfort i podstawe bezpieczeństwa mamy zapewnioną

Głosy: 100   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Suzuki GSXR 1000 K9/L0/L1 (2009-2011)

Mam od dwóch miesięcy...Wersja l0 czyli 2010:)Jedno słowo na określenie sprzęta...PIORUN!!!Przesiadłem się z Hanki Hornet 600 2004:)Różnice:W...

Vanucci RV1

Buty oddychaja,nieprzemakalna membrama.Po 4 latach uzytkowania zaczeła parciec skorka na gięciu(kruszyc się) domniemamze jest to wstawka z czegoś ...

Zipp VZ-1 125

Ogólnie VZ-ka sprawuje się dobrze,pomimo 6tys km nie sprawia problemów aczkolwiek pojawiła się nieszczelność na łączeniu rury wydechu z kolan...

Forma Arrow SX

Wygodne w trakcie jazdy, nie zbyt wygodnie do chodzenia. Raczej odradzam motocyklistom lubiącym zwiedzać Wysokie podbicie, bo takie mam. Po 3-ch lat...

Tschul 212

Mocne 6, za

+ wygląd (kozacko)
+ proporcje (podoba mi się naciągnięcie rękawiczki za nadgarstek)
+ cena!!

Kawasaki Z800

Witam, byłem posiadaczem Z800e wersja o obniżonej mocy z 113KM na 95KM. Moje pierwsze moto. Motocykl bardzo dobrze sie prowadzi, wygodna pozycja za ...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU

Wysyłasz jako

Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Komfort jazdy

Wentylacja

Jakość wykonania