Mamy już 15155 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusje
Filmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Junak M16 320 cc



Ilustracja przedmiotu

1  

Junak M16 320 cc

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
7.50 / 10

(Na podstawie 4 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje


Wasze zdjęcia


Dodaj zdjęcie

Opinie motocyklistów


Pozytywne: 50%
Neutralne: 25%
Negatywne: 25%


Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
9
Junak M16
05.09.2015 18:21:07

Bardzo przyzwoity motocykl, na pierwsze moto idealny.
Polecam.

Gość
Wiele osób ma problem z odpaleniem po długim postoju. Zazwyczaj masz za słaby prąd - warto podładować akumulator ewentualnie na moment podpiąć akum z samochodu.

Gość Tadeusz
dlaczego nie moge go odpalic po5 miesiacach postoju w garazu

Głosy: 15   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Prowadzenie
Osiągi
Wygoda
Zawieszenie
Hamulce
5
słabe osiągi i zenujaca jakość
02.02.2018 11:31:35

Junak M16 o poj 320cm , był moim pierwszym motocylłem po 20 letniej przerwie,pamietam jak dzis cieszyłem sie z niego jak glupi do bateryjki,jednak z kazdym kolejnym pokonanym km zaczał ujawniac swoje wady , wiec moze od nich zaczne.

- jakosc tego moto jest wprost żenująca, chinskie oponki ktorych za diabła nie idzie wywazyc , wiecznie piszczace hamulce, czy cała masa wiekszych lub mniejszych awari wynikajaca z zastosowanych w nim słabej jakosci materiałow.
- okropny dzwiek jaki wydaje ten silnik powyzej 90km/h
-bardzo szybko jego słabe osiągi okazuja sie jego najwieksza wada , szczególnie jeśli zamierzamy pojezdzic ze znajomymi na mocniejszych sprzetach lub wybrac sie w dłuzsza trase

zeby nie było , motorek ten całkiem sporo zalet a mianowicie
+bardzo fajnie sie prezentuje
+mało pali (ok 3L)
+swietny na pierwsze moto lub dla ludzi którzy lataja wyłacznie wokoło komina
+całkiem przyzwoicie przyspiesza do setki
+fajny do miasta
+zwraca uwage gapiów



Dołączone zdjęcia
Junak M16 320 cc
Głosy: 32   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


7
m16 po 10.000 km
05.06.2018 20:02:50

Moje doświadczenie po 10.000 km na M16 320 cm3 - bardzo dobry na pierwszy motor, po maksymalnie dwóch sezonach trzeba myśleć o mocniejszym sprzęcie.
Plusy: dobrze składa się w zakrętach, ale koniecznie trzeba przyciąć stopkę i dodatkowo ją wygiąć, bo inaczej gleba murowana, atrakcyjny wygląd, mało pali 3,5- 4,0 l, generalnie bezusterkowy
Minusy: prędkość przelotowa ok. 120 km/h,130 km/h tylko na autostradzie, skrzypiące hamulce, łańcuch jak z gumy - ciągłe stukanie łańcucha o osłonę, generalnie dla 1 osoby.

Głosy: 4   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
Gość
11.09.2018 1:24:41

Rok temu kupiłem Junaka M16 po 40 latach od ostatniego siedzenia na motocyklu. Zanim kupiłem, naczytałem się różnych opinii, tych na plus i na minus. Motor kupiłem sercem. Mój Cycuś w dniu zakupu miał 6 lat i 6500 km przebiegu. Nie oczekiwałem po nim demona mocy, ani prędkości i taki nie jest, ale to mi nie przeszkadzało . W ciągu roku zrobiłem na nim 10 tysięcy i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemu na prostej, ani w zakrętach, chętnie wkręca się na obroty i prawdą jest, że na piątym biegu można przejechać całe miasto. Owszem, zmieniłem mu opony i lancuch, a to dla swojej wygody, by nie naciągać lancucha zbyt często a opony, bo oryginały na mokrym nie są zbyt bezpieczne. Motocykl w ciągu rocznej eksploatacji był bardzo wdzięczny, bo bezawaryjny. Zimą po miesiącu stania odpalał na dotyk. Mało palił.
Zwraca na siebie uwagę, nie było dnia, by mnie ktoś nie zahaczył. Nie sprzedałbym go, ani nie zamienił na inny model, ale miałem wypadek /wymuszenie pierwszeństwa/ i niestety, moto do kasacji.
Pozostanie po nim żal.

Gość
sprzedałeś go juz?

Głosy: 9   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Honda VT 500 FT Ascot

Swietny srodek pomiędzy ft (plastiki) oraz vt 500 e i vt 500c
mało spotykany
Silnik super polaczony ze skrzynia 5 plus od.
Dla ...

Yuasa YTZ10S

W moim przypadku padaka po dwóch latach eksploatacji. Więc zero zachwytu. W ciągu tych dwóch lat spisywał się jednak bez zarzutu. cena bardzo wy...

Fuchs Silkolene Pro Chain Race

Ja dodam łyżkę dziegciu od siebie. Porównuję go z bel-rayem, fuchs starcza na dłużej i to jest na plus, natomiast na minus w porównaniu z bele...

BMW R1250 RT 2019-

Zamieniłem Hondę CBF na BMW. Przy takich samych gabarytach rozstawu kół i szerokości, Honda śmiga jak rower. Pierwsze jazdy bmką były w lekkim...

Airoh Pit One

Cichszy od budżetowych HJC, gorsza wentylacja, środek szybko się zużywa, suwak wentylacji z przodu - porażka, mocowanie szybki bardzo delikatne -...

Nolan N104 Absolute

Kask fajnie wykonany, w miarę wygodny. Wentylacja przeciętna. Duży ciężar daje się we znaki podczas kilkugodzinnych wycieczek.
Dlaczego ...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU


Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Prowadzenie

Osiągi

Wygoda

Zawieszenie

Hamulce