Mamy już 11437 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


Alpinestars Orbiter



Ilustracja przedmiotu

1  

Alpinestars Orbiter

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
8.20 / 10

(Na podstawie 5 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE


Opinie motocyklistów


Pozytywne: 80%
Neutralne: 0%
Negatywne: 20%


Gość


9
Świetne kombi !
11.04.2014 11:20:09

Świetny kombinezon , spisuje się znakomicie. Polecam!

hondziarz
Też mam to kombi juz prawie 2 lata jest super wentylacja bardzo dobra zamki działają świetnie:) kapitalny wyglad mam jeszcze tekstylne kombi modeki też fajne ale skóra to skóra :) ja swój kupiłem w Nowym Sączu w promocji za 1999 pln. Jak najbardziej polecam

Adam
Siemka, przymierzam się do kupna orbitera - możesz powiedzieć coś o wentylacji w tym kombinezonie i gdzie go kupowałeś?

Głosy: 51   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


10
kapitalny !!!
03.04.2015 22:41:35

Kombi tak jak poprzednicy - nie ma się do czego przyczepić :)mam r 6 biało-czarne kombi jest też biało-czarne razem wygląda to super :) nie krępuje ruchów dobra wentylacja i dość łatwo czyści się z bzyków :) 100 % polecam pozdrawiam

Głosy: 34   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


10
Gość
10.16.2015 7:44:22

Swietny wyglad wentylacja spoko.dlugo szukalem i wybor padl wlasnie na Orbiter i jestem bardzo zadowolony.Polecam :-)

Głosy: 48   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


Komfort jazdy
Wentylacja
Jakość wykonania
3
znowu sie zawiodłem
11.07.2015 18:36:45

Jest to mój drugi kombi z alpinki i znowu wtopa, poprzedni motegi rozpał sie po 1,5 sezonu, puściły szwy, dziwnie sie porozciągał, a skóra jakby dziwnie pogorszyła swoj wygląd i jakość choć był impregnowany i nie eksploatowany nad wyrost, grafika sie połuszyczła, gwarancji nie uwzględnili, kupiony w renomowanym sklepie.
Teraz mam orbitera i... to samo, plus że wzięli na gwarancji i pozszywali kolana i łokcie,ale długo nie wytrzymało i znowu trafił na gw, złuszczonej grafiki nie chcieli zrobić na nowo, a sam kombi sie porozciągał.
Komfort jazdy i wentylacja nawet bardzo spoko ale jakość wykonania - tragedia!, nie ufam w jego bezpieczeństwo.
Alpinestars chyba ostro pofolgowało sobie z jakością, u mnie dwa kombiki poszy sie ***, u kolegów też a dodatkowo nagminnie buty i rękawice wracają na gwarancje lub na odsprzedaż.
Nie wiem czy to jakies podróbki ale chyba nie bo kupowane w renomowanych sklepach i to różnych a efekty te same.
Złe doświadczenia a miało być tak pięknie.

Gość
hehe kolego cos zbyt ostro ciśniesz na Alpine, Ty i te Twoje dwa kombiki, kupa kolegów i ich rekawice oraz buty, coś mi tu śmierdzi, może z Dainese jestes ? :D:D:D:D

Głosy: 20   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna
Gość


9
Gość
02.13.2016 13:58:57

Kombiak użytkuję dwa sezony, latam w nim w zasadzie za każdym razem (około 7 tys rocznie). Mam wersję czarno-biało-czerwono-niebieską. Skóra jest ok, nic się nie marszczy loga nie ścierają. Zamki cały czas działają. Do czyszczenia używam mleczka motula 2 x w sezonie - w połowie i na koniec. Po czyszczeniu wygląda jak nowy nawet na białej skórze. Ten model jest idealny na pogodę powyżej 22stp - skóra perforowana na korpusie, ramionach i we wnętrzu ud. Bardzo przyjemnie się w tym w tedy lata. Poniżej tej temp. zakładam odzież termoaktywną, a pomiędzy 15 - 18 ocieplenie na górę pod spód.
Minusem jest zbyt wąskie szycie spodni w łydkach. Choć moje łydy nie należą do zbyt grubych muszę się trochę pomęczyć pomimo, że jest z tyłu dodatkowy zamek poszerzający materiał.

Głosy: 15   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Adrenaline Alaska

Kurtka za ok. 450-480zl nie ma prawa być wykonana z Cordury, przyglądałem się tej kurtce i na metkach zauważyłem napis "Poliester 600D". W dodat...

Cardo Scala Rider Packtalk

A ja teraz zrobiłem 6 dniowy wypad do Chorwacji z kumplem, który pożyczył ten zestaw od innego kumpla, bo nie byłem przekonany i powiem tak: zest...

Oxford Oximiser 601

Bzdury Panie piszecie że głowa mała. Mam ten prostowniczek od 3 lat i nigdy nie zawiódł, a ten z lidla padł po roku. Oxford nie ma żadnych czę...

Daytona Clubman

Kupiłem używane, ale teraz już wiem, że kupie sobie nowe. Mega wygodne i do tego wygodne, poza tym wygodne. Prawie jak domowe kapcioszki. ...

Dainese Hydra Flux D-Dry

Cena do jakosci.
Dobra kurtka na wysokie temperatury. Jezdze w niej w temperaturach 30-38 st C. Codziennie i caly rok.
Jak to w Dainese ...

Alpinestars SMX-6

Buty kupione po dwoch latach uzywania Alpinestars SMX 5.
SMX 5 zuzyly sie zewnetrznie i wentrznie, ale byly bardzo dobre.
Jezdze codzien...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU

Wysyłasz jako

Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Komfort jazdy

Wentylacja

Jakość wykonania