Mamy już 10890 opinii o produktach motocyklowych!

R E K L A M A
moto-opinie.info

Opinie Aktualności Miejsca i trasy
Opinie
Pytania i dyskusjeFilmy
Testy i recenzje
Dodaj opinie


RST Ventilator 4



Ilustracja przedmiotu

1  

RST Ventilator 4

(Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć)

Ocena użytkowników
8.00 / 10

(Na podstawie 1 opinii)

+NAPISZ SWOJĄ OPINIE


Krótki opis produktu




Ostatnie filmy
Dodaj film
Pytania i dyskusje

Aktualnie nie ma żadnych pytań i dyskusji odnośnie produktu.
Kliknij w przycisk poniżej, aby dodać własne pytanie.

+ZADAJ WŁASNE PYTANIE


Opinie motocyklistów


Pozytywne: 100%
Neutralne: 0%
Negatywne: 0%


Gość


8
Spoko kurtałka
06.05.2016 0:24:48

Kurtka fajna na upały. Wentylacja super. W standardzie są ochraniacze łokci, barków oraz twardy, certyfikowany ochraniacz pleców. To się chwali. Przy niższych temperaturach przydaje się podpinka ocieplająca. Co do deszczu itp. - jest membrana. Co więcej, membranę można bez trudu założyć na kurtkę, a nie wpinać na spód. Tyle dobrego. Po założeniu membrany komfort termiczny spada na łeb i na szyję. Oddychalność membrany jest słaba. Człek płynie po 20 minutach jazdy. Co do rozmiarówki - kurtka pomyślana na podtatusiałego faceta z brzuszkiem. Mam 114cm w klacie i 88cm w pasie i muszę na maksa ściągać rzepy do regulacji pasa. Prawdę mówiąc, to mam wątpliwości, czy kurtka jest lepsza od np. Modeki Breeze, ale kupiłem, bo dawali na 10 rat 0% :P

Głosy: 12   Przydatna opiniaPrzydatna Nieprzydatna opiniaNieprzydatna




OSTATNIO DODANE OPINIE


Fastway Touring

Jak za tę cenę są w porządku, w moto-akcesoria.pl za 269 zł! W tej cenie nic lepszego nie znajdziesz, ja je również mam i są przyzwoite ...

MotoSafe ALPINE

Polecam, długo je kupowałem wkońcu trza było kliknąć "kup". czy są warte 55 zeta za kpl ? raczej tak rzadko ich teraz nie zakładam, komfort po...

MTR K-10

Zdecydowanie polecam! Swój kupiłem rok temu i nie mam jakiś złych doświadczeń z nim, myślę że za tak niewielką cenę kask jest na prawdę w ...

MTR 1101

Komfort ok, wentylacja ok, jakość - całkiem spoko, kask fajny i nie drogi. Powiem, że mi się jeździ w nim całkiem całkiem, ale kto co lubi ;) ...

MTR S-811

Kask jak na początek nadaje się idealnie, każdy motocyklista pewnie byłby zadowolony, ja jestem wybredny ale ten jest jak najbardziej ok, kupiłem...

MTR K12

Polecam! Swój zakupiłem w moto-akcesoria.pl i wszystko w porządku, dla mnie super! Polecam serdecznie, kask na serio fajny...


WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ NA TEMAT PRODUKTU

Wysyłasz jako

Twoje imię/nick

Tytuł opinii

Ocena Ogólna

Twój komentarz

Przepisz kod
kod  

ZAŁĄCZ ZDJĘCIA

Opcjonalne oceny
Komfort jazdy

Wentylacja

Jakość wykonania